ЯК КУПУВАТИ АКСЕСУАРИ ОНЛАЙН
Турбуючись про своїх клієнтів, Тойота Центр Одеса ВІДІ Пальміра пропонує скористатися можливостями онлайн придбання аксесуарів безпосередньо на своєму сайті, для чого їм не буде потрібно відвідувати дилерський центр. У розділі toyota-odessa.com.ua/ru/service/accessories представлений найбільший вибір фірмових аксесуарів TOYOTA, а зручні інструменти пошуку, оплати та доставки вибраних товарів зроблять шопінг комфортним, швидким та безпечним.
Вибір товарів, розміщення замовлення
Для пошуку та вибору товарів клієнту необхідно:
- Авторизуватись в особистому кабінеті клієнта VIDI.
- Додати потрібний товар до кошика. Після цього можна буде або продовжити покупки, або одразу перейти до завершення замовлення.
Звертаємо увагу на те, що на окремі пропозиції клієнт має можливість обрати їхнє встановлення на автомобіль на сервісній станції Тойота Центр Одеса ВІДІ Пальміра – опція «+ встановлення».
Деякі пропозиції на сайті містять попередження, що вони є доступними лише для замовлення. Час отримання цих товарів на склад Тойота Центр Одеса ВІДІ Пальміра зазвичай становить лише 2-3 робочих дні, але рекомендуємо клієнтам попередньо отримувати про них інформацію у консультантів дилерського центру.
Після обирання всіх необхідних товарів клієнту потрібно бути обрати варіант доставки: самовивіз або Новою поштою.
Оплата замовлення
Для оплати замовлення потрібно обрати спосіб оплати карткою Visa/MasterCard та форму оплати Portmone.com. Система здійснить автоматичне перенаправлення на сайт платіжної системи Portmone.com з передачею їй необхідної інформації про замовлення. Після підтвердження параметрів платіжної картки та її авторизації Portmone.com здійснить оплату замовлення та надійшле підтвердження щодо виконаної платіжної транзакції.
Звертаємо увагу, що для успішної оплати карта має підтримувати сервіс 3d secure.
Також клієнт може здійснити оплату замовлення за допомогою платіжних сервісів GooglePay/ApplePay.
Доставка
Отримання замовлень може здійснюватися або безпосередньо в офіційному дилерському центрі Тойота Одеса ВІДІ Пальміра, або замовлення може бути доставлене у зручне для клієнта місце одним із перевізників – логістичних партнерів центру. Після оплати замовлення фахівець дилерського центру зателефонує клієнту та узгодить із ним деталі відправки або зручний для клієнта час для отримання замовлення у дилерському центрі у разі, якщо клієнтом буде обраний варіант самовивозу. Нагадуємо, що при отриманні замовлення клієнту буде потрібно мати з собою документ, який посвідчує особу.
Звертаємо увагу, що в разі, якщо замовлення було зроблене в неробочий час, воно може бути оброблене наступного робочого дня.
У разі виникнення будь-яких питань просимо не зволікати повідомити нас про них телефоном 734-52-00 або надіслати повідомлення у чаті на сайті.
До зустрічі у каталозі! Бажаємо захоплюючого шопінгу та найкращих покупок!