C-HR

C-HR

Витрата палива від
5,4
л/100 км
Макс. потужність до
195
к.с. при об./мин
Ціна від 596 190 грн

Toyota C-HR

TOYOTA C-HR. КРОСОВЕР, ЩО РУХАЄТЬСЯ МІСЬКИМ ЖИТТЯМ. Цілковито новий Toyota C-HR, чуйний та захоплюючий, завдяки прекрасному скульптурному дизайну кросовера, неодмінно стане гармонійною складовою активного життя. Забудьте про безперервні зупинки - прийшов час знайти ідеальний рух вашого міста за кермом нового Toyota C-HR.

Фотопідбірка
Перегляд 360
Особливості
Двигун-1
1,2 л. бензиновий турбо (116 к.с.) 6-ступ. мех.
Двигун-2
1,2 л. бензиновий турбо (116 к.с.) Варіатор Multidrive S
Двигун-3
2 л. бензиновий (148 к.с.) Варіатор Multidrive S
Безпека-1
Антиблокувальна гальмівна система (ABS) з електронною системою розподілу гальмівних сил (EBD)
Безпека-2
Висувні омивачі фар високого тиску
Безпека-3
Кріплення стандарту ISOFIX для встановлення дитячих крісел на задніх бічних сидіннях
Безпека-4
Система, що попереджає про низький тиск у шинах (TPWS)
Інтер'єр-1
Гачки для багажної сітки у багажнику
Інтер'єр-2
Кнопка пуску двигуна
Інтер'єр-3
Сенсорний екран з діагоналлю 20,3 см (8 дюймів) на передній панелі
Інтер'єр-4
Триспицеве кермо, оздоблене комбінованою шкірою
Екстер'єр-1
17″ легкосплавні диски (5-ти спицевий дизайн)
Екстер'єр-2
Датчик дощу
Екстер'єр-3
Датчик освітлення
Екстер'єр-4
Чорний дах
Ціни, комплектація і технічні характеристики
Виберіть максимум 4 варіанти конфігурації для порівняння обладнання в деталях.
C-HR active
від 596 190 грн
C-HR style
від 791 350 грн
C-HR premium
від 759 220 грн
ЦІНИ І КОМПЛЕКТАЦІЇ -
596 190 грн
1.2L D-4T / Бензин / 6 M/T / Передній
+
844 900 грн
1,8 Hybrid / Бензин / E-CVT / Передній
-
769 930 грн
1,8 Hybrid / Бензин / E-CVT / Передній
Основні технічні характеристики
Двигун 1.2L D-4T 1,8 Hybrid 1,8 Hybrid
Комплектація Active Style Active
Тип пального Бензин Бензин Бензин
Коробка передач 6 M/T E-CVT E-CVT
Привід Передній Передній Передній
Об`ем двигуна 1 197
Потужність двигуна (кВт (к.с.) при об./хв.) 85 (116) / 5 200 - 5 600
Прискорення 0-100 км/год. (сек.) 10,9 11 11
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії
Хромований молдинг віконної лінії

Двигун 2.0 Valvematic 1.2 D-4T 1.2 D-4T 1.8 Hybrid
КПП Multidrive S (варіатор) 6 M/T Multidrive S (варіатор) E-CVT
Код двигуна 3ZR-FAE 8NR-FTS 8NR-FTS -
Робочий об'єм, см3 1 987 1 197 1 197 1 798
Тип Бензиновий L4
Клапанний механізм DOHC 16-клапанний з Valvematic та Dual VVT-i DOHC 16-клапанний з VVT-iW та VVT-i DOHC 16-клапанний з VVT-iW та VVT-i -
Діаметр циліндра х хід поршня (мм) 80,5 х 97,6 71,5 х 74,5 71,5 х 74,5 -
Ступінь стиснення 10,5 : 1 10,0 : 1 10,0 : 1 -
Максимальна потужність (кВт (к.с.) при об./хв.) 109 (148) / 6 000 - 6 100 85 (116) / 5 200 - 5 600 85 (116) / 5 200 - 5 600 72 (98) / 5 200
Максимальний крутний момент (Н•м при об./хв.) 189 / 3 800 - 3 900 185 / 1 500 - 4 000 185 / 1 500 - 4 000 142 / 3600
Стандарт токсичності вихлопу EURO 5 EURO 6
Трансмісія
Тип варіатор (CVT) 6-ступенева механічна Варіатор (CVT) Варіатор (CVT)
Тип приводу передній передній постійний повний передній
Динамічні показники
Максимальна швидкість (км/год.) 195 190 180 170
Прискорення 0-100 км/год. (сек.) 11 10.9 11.4 11.0
Витрати пального
Витрати пального, (л / 100км) за містом / комбінована траса / у місті 5,8 / 6.9 / 8.8 5.4 / 6.3 / 7.7 5.7 / 6.6 / 8.1 3.6 / 4.0 / 4.2
Місткість паливного бака (л) 50
Рекомендований тип пального неетильований бензин з октановим числом 95 або вище
Екологічність
Викиди СО2, міський цикл (г/км) 205 177 184 -
Викиди СО2, заміський цикл (г/км) 135 123 130 -
Викиди СО2, комбінований цикл (г/км) 161 142 149 -
Кермове управління
Тип підсилювача електропідсилювач
Кількість обертів керма (від упору до упору) 2,8
Мінімальний радіус повороту (по колесах) (м) 5,2
Гальмівна система
Передні гальма дискові, вентильовані
Задні гальма дискові, цільні
Тип стоянкового гальма електромеханічні гальма
Мінімальний радіус повороту (по кузову) (м) 5,5
Підвіска
Передня незалежна, пружинна зі стійками МакФерсон та стабілізатором поперечної стійкості
Задня незалежна, пружинна, багатоважільна з стабілізатором поперечної стійкості
Маса
Споряджена маса (кг) 1 495 1 450 1 535 1 455 - 1 495
Максимальна допустима маса (кг) 1 960 1 845 1 930 1 860
Максимальна дозволена маса причепа без гальм (кг) 0 0 0 0
Максимальна дозволена маса причепа з гальмами (кг) 0 0 0 0
Об'єм багажного відділення за методом VDA, (л)
Коефіцієнт лобового опору (Сх) 0.33 0.32 0.33 0.33
Відео Toyota C-HR
URBAN STYLE
Бокові підніжки
Зовнішність та інтер'єр
19 084 грн
Датчики тиску в шинах
Зовнішність та інтер'єр
4 916 грн
Декоративна накладка заднього бампера, нижня
Зовнішність та інтер'єр
12 291 грн
Декоративна накладка переднього бампера
Зовнішність та інтер'єр
11 321 грн
Інформація про Toyota C-HR для Вас!
Виберіть інформацію, яку ви хотіли б знати про C-HR

Стильний кросовер Тойота C-HR 2017 побачив світ в 2016 році і вперше був представлений широкій аудиторії прихильників-автолюбителів в Женеві.
Над дизайном нової автівки працювали провідні фахівці з Японії та Європи, що найсприятливішим чином позначилося на кінцевому результаті. Новинка вийшла дещо схожою на першу версію C-HR 2014 року випуску.
Екстер'єр Тойоти C-HR 2017, безумовно, приверне Вашу увагу. Автомобіль відрізняється самобутнім спортивним характером, має стильний потужний бампер. Доповнюють загальне враження масивні колеса і дах, що дає свого роду відчуття польоту. На багажнику встановлений акуратний, компактний спойлер.
Нова Тойота C-HR 2017 поєднує в собі бездоганний стиль, інноваційний дизайн, зручну керованість. Першочерговим завданням дизайнерів, які займалися оформленням салону, було максимальне наближення до сегменту «премія». Саме цієї цілі вдалося досягти з блискучим результатом, тому новинка отримала додаткову асиметричну торпедо, спрямовану в напрямку до водія, кольоровий дисплей Тач2 на 8 дюймів, оснащений сенсорним управлінням. Найретельніше дизайнери підбирали матеріали для оформлення салону, завдяки чому вдалося підкреслити спрямованість на статус споживача, його потреби і вподобання найвищої японської якості.
З технічного боку можливості Тойоти C-HR 2017 вразять навіть вимогливих автолюбителів. Конструктори наділили модель широким спектром двигунів на розсуд майбутнього власника. Так, представлений і повний, і передній приводи на базі бензинового двигуну об'ємом 1.2 л (з варіатором), а також мотор об'ємом 1.8 л версії Hybrid з електроприводом. При цьому останній продемонстрував чудові показники економічності витрати палива. Також світовому ринку представлений варіант дволітрового бензинового двигуна з варіатором і повним приводом, який конструктори запозичили у РАВ-4.
Габарити нової Тойоти C-HR 2017 є досить компактними. Довжина авто становить 4360 мм, висота – 1555 мм, ширина – 1795 мм. Багажник автомобіля – 370 літрів.
Toyota C-HR — компактный паркетник, мировая премьера серийной Версии Тойота C-HR состоялась на Женевском автосалоне 2016.

Внешне новая Toyota C-HR 2017 никого не оставит равнодушным. Автомобиль наделили спортивным дизайном с агрессивными бамперами, мускулистыми колесными арками, ниспадающей крышей, стильным спойлером над крышкой багажника и сложными подштамповками на боковинах.

В современном мире многие покупатели готовы платить деньги за необычный внешний вид авто, оставляя практичность на втором плане. Уже с самого начала японцы позиционировали новый C-HR как драйверский паркетник с отличной управляемостью, так что небольшие окошки в задних дверях и низкая крыша явно не предполагают комфортную перевозку пассажиров.

Интерьер кроссовера рассекретили только через три месяца после его дебюта. В салоне Тойота С-HR получила асимметричную центральную консоль немного развернутую в сторону водителя, а венчает ее большой 8,0-дюймовый цветной сенсорный дисплей мультимедийной системы Touch 2. Кроме того, уделили особое внимание используемым материалам, направленных на премиальность.

Тойота Центр Київ Автострада

Замовлення консультації Camry

Вкажіть ваш телефон і ми зв’яжемось
з вами найближчим часом

Тойота Центр Київ Автострада

Пройди тест-драйв нової моделі
Toyota Camry 2018

Випробуй живу легенду в дії

ТАК,
Хочу пройти тест-драйв
Toyota Camry 2018